Saarenmaan reissuun lähdettiin pienen A-Ins ryhmän kanssa. 19 reipasta matkailijaa kiipesi Bussin kyytiin klo 04.00 toimiston edessä. Olli ja minä, silmät ristissä, matkassa mukana. Eckerö Linen aamulaivalla Tallinnaan ja bussikyytillä  Saarenmaalle, Kuresaareen. PerilläGrand Rose spa hotellissa olimme klo 15 aikoihin. Kylpytakit ja uikkarit päälle samantien ja tutustumaan spa osaston anteihin. Illallisen söimme yhdessä tuulimylly ravintolassa, samassa paikassa olemme käyneet 2006 Saarenmaan reissullamme. Illallinen mentiin pitkällä kaavalla... alkupaloiksi vodkaa,suolakurkkuja, tummaa leipää. Tuulimyllystä siirryimme paikalliseen karaokekuppilaan.

Aamulla starttasimme opastetulle kiertoajelulle. Opas tunsi Kuresaaren ja Saarenmaan historian ja osasi myös niistä hyvin kertoa. Hotelliin palattuamme varasin itselleni Kiinteyttävä suklaa-ja kahvivartalonhoidon.   Iltapäivä vietettiin taas koko porukalla spa osastolla. Illaksi olimme varanneet pöydän ihan hotellin lähistöllä olevasta ravintolasta. Alkuruokana masitelin jonkunmoisia juustopallosia, pääruoaksi söin villisikaa ja jälkkäriksi talkkunamoussea.. Olli meni pippuripihvi-linjalla. Ruokailun jälkeen siirryimme paikalliseen yökerhoon, josta siirryimme hyvin nopeasti hotelliin nukkumaan. Nuoriso osasto taisi notkua sulkemisaikaan saakka.

Aamulla 8 aikoihin bussi starttasi kohti Tallinaa. Tallinnassa poikkesimme ostamaan Ollin 50v juhlajuomat. Juomat olimme etukäteen netin kautta tilanneet ja ne oli kaupassa valmiiksi pakattuna. Homma toimi hyvin. Iltalaivalla kotia kohti.

Mamma oli jälleen hoidellut kotijoukot.